Thursday, February 26, 2009

Tekad by Kruleznickzam (lagu buat sendiri )


Tengah syok-syok menerokai forum tokeikedai, aku terjumpe topic Beri pendapat Anda tentang lagu saya... dengar punyer dengar cam best gak lagu die , so aku nak kongsi kat sini... enjoyz klu nk komen klik kt cni atau ke blog beliau sendiri untuk mendengar lebih banyak lagi lagu yang di create sendiri klik cni untuk blog beliau




Lirik:
langit semakin gelap
dingin kian terasa
aku..sendiri..

hujan mulai tangis
menitis membasahi
aku...disini

perlukah kusembunyi
atau teruskan berlari..
mencari kamu..
mengejarimu..

perlukah ku berhenti
dan membiarkan kau pergi
meninggalkanku...
melupaiku..

[chorus]
Dan aku terus mencari..
kelibat cintamu
biar terpaksa ku berlari
sepanjang hidupku..

dan aku tekad begini..
biar apa berlaku
langkah ini takkan berhenti
tegar mencarimu...

1 ConteNg siNi KLu Berani:

Mr.Kyrul on March 29, 2009 at 11:50 PM said...

thanks kerna letakkan lagu sy yg xseberapa nie kat blog saudara.. :)

for ur information, saya dan beberapa kwn2 indie akan remake lagu nie sebagai side project dan bakal menjadi single pertama sy..

so thanks 4 ur support..

add sy: www.myspace.com/kruleznickzamzodiac

~kruleznickzam~