Monday, February 2, 2009

Nak converter video dan mp3?


Bak kate pepatah sharing is charing, dengan itu aku nak kongsila akan converter yang aku selalu gune. Banyak jenis converter aku guna dah, dalam banyak-banyak tu yang nie paling aku suke nak tau sebab ape aku suke?

1. Sebab rupe die cam kat bawah tu:



2. Die flexible. Seperti gamabarajah yang aku sertakan diatas. Memang nampak kompleks tapi senang kite nak adjust ikut kemahuan kite.

3. Free. Aku mane mampu nak beli software mahal-mahal.

4. Akan ade update setiap semester haha.. die akan keluar versi-versi baru die setiap kali sem baru.


sape nak download mende alah ni tekan ni Download SUPER © setup file

tip-tip dan cara mengunakan converter nie SUPER
© i-care

sape tak suke gune converter nie bleh try suggestion kat bawah

converter-converter yang lain:

total video converter
any video converter
dvdvideosoft
Alivemedia

0 ConteNg siNi KLu Berani: