Monday, February 2, 2009

Syaiton yang sememangnye syaiton!!


Kerja Syaiton diwaktu pagi:



Agak keciwa dengan diri aku pada pagi ini. Aku telah berjaya diperdaya oleh sejenis makhluk yang bernama syaiton. Cne die per daya aku?. Die berjaya buat aku bangun lewat arini, dan aku gagal melawan ajakannya pada pagi tadi. agak tragis pristiwa ini. Oleah itu dengan kesempatan yang aku ade nie. mari kita ingat mengingati. Nie untuk aku dan juga saudara-saudari yang lain. kite bace doa nie yer mase tersedar dari tido.



Maksudnye:

Segala puji bagi Allah yang menghidupkan kami setelah mematikan kami dan kepadanya kami kembali.


nak panjang skit?


maksudnye:

Tiada Tuhan yang berhakdisembah melainkan yang Esa, tiada sekutu bagiNya, bagiNya kekuasaan dan bagiNya pujian dan dia berkuasa atas setiap sesuatu. Maha Suci Allah, Segla puji bagi Allah dan tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Allah, Allah Maha Besar, tiada daya dan upaya melainkan dengan keizinan Allah. Ya Allah ampunilah daku.




0 ConteNg siNi KLu Berani: