Tuesday, March 3, 2009

Seminar Usahawan internet


Tadi aku dengan tidak sengajanay telah termasuk satu seminar usahawan internet. Ini sedikit sebanyak menambahkan aku punye pengetahuan pasal perniagaan dengan mengunakan ternet nie. waa.... memang luas prospek peluang die. dan memacam boleh buat. Tapi sama ada kita nak buat atau tak mo jah... okeyh.. kite perkenalkan lah penceramah yang bertanggung jawab menyampai ceramah yang berlangsung kat dalam library siber PTSL. Kat dalam tu ya ampunn.... memang sejuk... klu xkuat dengan semangat ingin tahu yang berkobar-kobar, sudah pasti aku tertido.hua hua hua



nak tau lebih lanjut tentang beliau bleh pegi ker mohdsuhaimy.com

kat dalam seminar tu ade beberapa bende yang aku nak kongsi.

1. macam mana nak mencapub kat search engine google salah satu carenye adalah - join google adwords....nanti otomatik korang punye web page akan jadi antara yang 1st bile kne pada keyword tertentu...

2. pegila hantar banyak komen kat blog orang, pastu letakan sekali link page/blog/web korang..haaa

3. join forum, pastu letak signature forum tu link ke web or page korang haaa...

4. wat banner link page korang besor2 pastu gantung kat mane- mane tempat yang selalu menjadi tumpuan orang ramai.. haaaa s

tuje aku nak kongsi ngeh ngeh ngeh.... selamat mencube!!

0 ConteNg siNi KLu Berani: